Etika v oblasti e-marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etika v oblasti e-marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etika v oblasti e-marketingu
Autor: Halamík, Tomáš
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je etika v oblasti e-marketingu. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů etika a morálka a jejich aplikací na internetovou reklamu. Také se zabývá popisem a rozborem etického kodexu Rady pro reklamu a etického kodexu sdružení SPIR. V praktické části jsou popsány typické příklady problémů etiky v internetovém prostředí. Tato část zahrnuje výzkum, který se zabýval vnímáním etiky v oblasti internetového mar-ketingu. V závěru jsou shrnuty zjištěné poznatky a nastíněny možnosti dalšího vývoje tohoto téma-tu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13378
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 13612


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
halamík_2010_bp.pdf 1.868Mb PDF Zobrazit/otevřít
halamík_2010_vp.pdf 55.75Kb PDF Zobrazit/otevřít
halamík_2010_op.pdf 58.17Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet