Etika v oblasti e-marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etika v oblasti e-marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Etika v oblasti e-marketingu
Author: Halamík, Tomáš
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Tématem této bakalářské práce je etika v oblasti e-marketingu. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů etika a morálka a jejich aplikací na internetovou reklamu. Také se zabývá popisem a rozborem etického kodexu Rady pro reklamu a etického kodexu sdružení SPIR. V praktické části jsou popsány typické příklady problémů etiky v internetovém prostředí. Tato část zahrnuje výzkum, který se zabýval vnímáním etiky v oblasti internetového mar-ketingu. V závěru jsou shrnuty zjištěné poznatky a nastíněny možnosti dalšího vývoje tohoto téma-tu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13378
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 13612


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
halamík_2010_bp.pdf 1.868Mb PDF View/Open
halamík_2010_vp.pdf 55.75Kb PDF View/Open
halamík_2010_op.pdf 58.17Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account