Etika v oblasti e-marketingu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Etika v oblasti e-marketingu |
Author: |
Halamík, Tomáš
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Tématem této bakalářské práce je etika v oblasti e-marketingu. V teoretické části se práce zaměřuje na vymezení pojmů etika a morálka a jejich aplikací na internetovou reklamu. Také se zabývá popisem a rozborem etického kodexu Rady pro reklamu a etického kodexu sdružení SPIR. V praktické části jsou popsány typické příklady problémů etiky v internetovém prostředí. Tato část zahrnuje výzkum, který se zabýval vnímáním etiky v oblasti internetového mar-ketingu. V závěru jsou shrnuty zjištěné poznatky a nastíněny možnosti dalšího vývoje tohoto téma-tu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13378
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
13612
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account