Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Slaměníková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T23:24:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T23:24:43Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13317
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza firmy a rozbor současné marketingové komunikace. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace na rok 2010, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingovou komunikaci a zvýšit tak podíl firmy na trhu. |
cs |
dc.format |
105 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6490231 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
plán
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
plan
|
en |
dc.title |
Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010 |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of the company Hanácka kyselka, s.r.o. for the year 2010 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bernát, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is concerned with present and future condition of marketing communication in the company Hanacka Kyselka, s.r.o. The thesis is dividend into a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes knowledge of marketing communication. The practical part analyses the company and evaluates its current marketing communication. Based on results of analysis is worked out project of marketing communication plan for an year 2010. The project deals with costs, timing and potential risks. The aim of the project is to make the marketing communication more effective and due to enhancing a market share. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14920
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account