Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010 |
Autor: |
Slaměníková, Jitka
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza firmy a rozbor současné marketingové komunikace. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace na rok 2010, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingovou komunikaci a zvýšit tak podíl firmy na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13317
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14920
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet