Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt plánu marketingové komunikace firmy Hanácká kyselka, s.r.o. na rok 2010 |
Author: |
Slaměníková, Jitka
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové komunikace ve firmě Hanácká kyselka, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace. V praktické části je provedena analýza firmy a rozbor současné marketingové komunikace. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt plánu marketingové komunikace na rok 2010, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingovou komunikaci a zvýšit tak podíl firmy na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13317
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
14920
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account