Tvorba animací v Blenderu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Grác, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:13:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T17:13:40Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1296
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na představení animačních možností v programu Blender. Program Blender je animační a modelovací nástroj, který je dostupný pro mnoho platforem. Tento volně šiřitelný software obsahuje většinu funkcí známých z komerčních produktů od pro-storového modelování, přes práci s kamerou a světly až k pokročilým animačním technikám. V teoretické části je detailně popsána problematika IPO editoru a animačních klíčů. Dále jsou zde vysvětleny nástroje pro animace deformací objektů, animace pohybů tzv.character animation a video-editační sequence editor. Nakonec jsou na příkladech demonstrovány možnosti tohoto programu. |
cs |
dc.format |
50 |
cs |
dc.format.extent |
943629 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Animation
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Animace
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.title |
Tvorba animací v Blenderu |
cs |
dc.title.alternative |
Animation in Blender |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bližňák, Michal |
|
dc.date.accepted |
2006-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to introduce animation possibilities of the program Blender. Blender is the open source software for 3D modeling, animation, rendering, post-production, interactive creation and playback. Available for all major operating systems under the GNU General Public License. The theoretical part explains IPO editor and Keyframes. I also describe the tools for ani-mation of deformations, character animation and video editing system call sequence editor. At the end I show a few examples demonstrating the availability of the program. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
3284
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
Blender (software)
|
cs |
local.subject |
trojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
počítačová animace
|
cs |
local.subject |
Blender (software)
|
en |
local.subject |
three-dimensional graphics
|
en |
local.subject |
computer animation
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account