Tvorba animací v Blenderu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Tvorba animací v Blenderu |
| Autor: |
Grác, Martin
|
| Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na představení animačních možností v programu Blender. Program Blender je animační a modelovací nástroj, který je dostupný pro mnoho platforem. Tento volně šiřitelný software obsahuje většinu funkcí známých z komerčních produktů od pro-storového modelování, přes práci s kamerou a světly až k pokročilým animačním technikám. V teoretické části je detailně popsána problematika IPO editoru a animačních klíčů. Dále jsou zde vysvětleny nástroje pro animace deformací objektů, animace pohybů tzv.character animation a video-editační sequence editor. Nakonec jsou na příkladech demonstrovány možnosti tohoto programu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1296
|
|
Datum:
|
2006-06-16 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav aplikované informatiky |
|
Studijní obor:
|
Informační technologie |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3284
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet