Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR |
Author: |
Dvorská, Jitka
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma "Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR", pojed-nává o vedení efektivní komunikační strategie pro konkrétní světovou značku kávy, která je distribuována také v ČR. Teoretická část pojednává o principech IMC a proměnných mar-ketingového mixu, které jsou nutné pro úspěšné plánování a provádění marketingové operace. Součástí teoretické části je také vymezení pojmu značka. Praktická část diplomové práce je postavena na průzkumu znalosti značky u koncového spotřebitele. Projektová část diplomové práce vychází ze zjištění, která vyplývají ze šetření o znalosti značky. Projektem diplomové práce je návrh kompletní komunikační strategie včetně konkrétních návrhů projektů, které by měly sloužit k naplnění stanového cíle - zvýšení povědomí o značce, její pozitivní vnímání cílovou skupinou s následným zvýšením obratu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12698
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
13773
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account