Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR
Author: Dvorská, Jitka
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce na téma "Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR", pojed-nává o vedení efektivní komunikační strategie pro konkrétní světovou značku kávy, která je distribuována také v ČR. Teoretická část pojednává o principech IMC a proměnných mar-ketingového mixu, které jsou nutné pro úspěšné plánování a provádění marketingové operace. Součástí teoretické části je také vymezení pojmu značka. Praktická část diplomové práce je postavena na průzkumu znalosti značky u koncového spotřebitele. Projektová část diplomové práce vychází ze zjištění, která vyplývají ze šetření o znalosti značky. Projektem diplomové práce je návrh kompletní komunikační strategie včetně konkrétních návrhů projektů, které by měly sloužit k naplnění stanového cíle - zvýšení povědomí o značce, její pozitivní vnímání cílovou skupinou s následným zvýšením obratu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12698
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 13773


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
dvorská_2010_dp.pdf 3.214Mb PDF View/Open
dvorská_2010_vp.pdf 59.59Kb PDF View/Open
dvorská_2010_op.pdf 59.78Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account