Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Dvorská, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T11:45:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T11:45:32Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12698
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma "Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR", pojed-nává o vedení efektivní komunikační strategie pro konkrétní světovou značku kávy, která je distribuována také v ČR. Teoretická část pojednává o principech IMC a proměnných mar-ketingového mixu, které jsou nutné pro úspěšné plánování a provádění marketingové operace. Součástí teoretické části je také vymezení pojmu značka. Praktická část diplomové práce je postavena na průzkumu znalosti značky u koncového spotřebitele. Projektová část diplomové práce vychází ze zjištění, která vyplývají ze šetření o znalosti značky. Projektem diplomové práce je návrh kompletní komunikační strategie včetně konkrétních návrhů projektů, které by měly sloužit k naplnění stanového cíle - zvýšení povědomí o značce, její pozitivní vnímání cílovou skupinou s následným zvýšením obratu. |
cs |
dc.format |
86 s., 9 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3370823 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
illy
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
illy
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Illy brand communication strategy on B2C market in the Czech Rebublic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis on the topic "Communication strategy of illy brand in B2C market in the Czech Republic" is focused on the implementation of the efficient communication strategy for the specific world coffee brand that is also distributed here in the Czech Re-public. Theoretical part of the thesis covers the key IMC principles and the variables of the marketing mix that are necessary for successful planning and realization of marketing campaigns. This part of the thesis further explains the term "brand". Practical part of the thesis is based on the research of the brand awareness amongst end users. The project part of the diploma thesis was compiled on the basis of the results of the brand awareness re-search. The diploma thesis project is a proposal of a complex communication strategy, including suggestion of particular projects that should facilitate achievement of the goal set - to improve the brand awareness, its positive perception by target group and to assure the subsequent increase of profit. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13773
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account