Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR
Autor: Dvorská, Jitka
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Komunikační strategie značky illy na trhu B2C v ČR", pojed-nává o vedení efektivní komunikační strategie pro konkrétní světovou značku kávy, která je distribuována také v ČR. Teoretická část pojednává o principech IMC a proměnných mar-ketingového mixu, které jsou nutné pro úspěšné plánování a provádění marketingové operace. Součástí teoretické části je také vymezení pojmu značka. Praktická část diplomové práce je postavena na průzkumu znalosti značky u koncového spotřebitele. Projektová část diplomové práce vychází ze zjištění, která vyplývají ze šetření o znalosti značky. Projektem diplomové práce je návrh kompletní komunikační strategie včetně konkrétních návrhů projektů, které by měly sloužit k naplnění stanového cíle - zvýšení povědomí o značce, její pozitivní vnímání cílovou skupinou s následným zvýšením obratu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12698
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13773


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvorská_2010_dp.pdf 3.214Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvorská_2010_vp.pdf 59.59Kb PDF Zobrazit/otevřít
dvorská_2010_op.pdf 59.78Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet