dc.contributor.advisor |
Klčová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Kaplanová, Kristina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:04:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T17:04:23Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1268
|
|
dc.description.abstract |
Elektronické aukce (e-aukce) jsou fenoménem posledních let. Jejich nevětší klad vidím v: jednoduchosti a rychlosti nákupního procesu, průhlednosti celého nákupu (protikorupční nástroj), zvyšování efektivity marketingu dodavatelských vztahů a snížení ceny nakupovaných komodit na jejich opravdovou tržní hodnotu. Faktory, které ovlivňují úspěšnost e-aukce jsou různorodé, ale jako základní bychom mohli definovat: dostatečný objem poptávky (objem kontraktu), reálné dodavatelské podmínky, dostatečný počet dodavatelů (konkurenční prostředí na daném komoditním trhu), dlouhodobost kontraktu, a finanční důvěryhodnost zadavatele. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
659034 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
elektronické aukce
|
cs |
dc.subject |
nákupní proces
|
cs |
dc.subject |
marketing dodavavatelských vtahů
|
cs |
dc.subject |
e-aukce
|
cs |
dc.subject |
protikorupční nástroj
|
cs |
dc.subject |
elektronic auctions
|
en |
dc.subject |
e-auctions
|
en |
dc.subject |
purchasing process
|
en |
dc.subject |
marketing of supplier relations
|
en |
dc.subject |
anticorruption instrument
|
en |
dc.title |
Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů |
cs |
dc.title.alternative |
proposal of electronical auction implementation into company's purchasing processes |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zrník, Josef |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Electronic auctions (e-auctions) have been a phenomenon of the last years. I see their greatest benefit in the following: simplicity and rapidity of purchasing process, transparency of total purchase (anticorruption instrument), increasing effectiveness of marketing of supplier relations and price reduction of commodities purchased down to their true market values. The factors affecting the success of e-auction are heterogeneous, but as the principal ones could be defined as follows: sufficient scope of demand (scope of contract); real supplier terms; sufficient number of suppliers (competition environment in given commodity market), long-term nature of contract; financial reliability of auction customer. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3879
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|