Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů |
Author: |
Kaplanová, Kristina
|
Advisor: |
Klčová, Hana
|
Abstract:
|
Elektronické aukce (e-aukce) jsou fenoménem posledních let. Jejich nevětší klad vidím v: jednoduchosti a rychlosti nákupního procesu, průhlednosti celého nákupu (protikorupční nástroj), zvyšování efektivity marketingu dodavatelských vztahů a snížení ceny nakupovaných komodit na jejich opravdovou tržní hodnotu. Faktory, které ovlivňují úspěšnost e-aukce jsou různorodé, ale jako základní bychom mohli definovat: dostatečný objem poptávky (objem kontraktu), reálné dodavatelské podmínky, dostatečný počet dodavatelů (konkurenční prostředí na daném komoditním trhu), dlouhodobost kontraktu, a finanční důvěryhodnost zadavatele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1268
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
3879
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account