Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh implemetance elektronických aukcí do firemních nákupních procesů |
Autor: |
Kaplanová, Kristina
|
Vedoucí: |
Klčová, Hana
|
Abstrakt:
|
Elektronické aukce (e-aukce) jsou fenoménem posledních let. Jejich nevětší klad vidím v: jednoduchosti a rychlosti nákupního procesu, průhlednosti celého nákupu (protikorupční nástroj), zvyšování efektivity marketingu dodavatelských vztahů a snížení ceny nakupovaných komodit na jejich opravdovou tržní hodnotu. Faktory, které ovlivňují úspěšnost e-aukce jsou různorodé, ale jako základní bychom mohli definovat: dostatečný objem poptávky (objem kontraktu), reálné dodavatelské podmínky, dostatečný počet dodavatelů (konkurenční prostředí na daném komoditním trhu), dlouhodobost kontraktu, a finanční důvěryhodnost zadavatele. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1268
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3879
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet