Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Býčková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T11:36:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T11:36:29Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12680
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s.r.o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu. |
cs |
dc.format |
93 s., 1 s. obr. příloha |
cs |
dc.format.extent |
4336736 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
reklama na Internetu
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
seach engine optimalization
|
en |
dc.subject |
advertising on the Internet
|
en |
dc.title |
Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project effective internet marketing brand Hamánek company Hamé s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ellerová, Helena |
|
dc.date.accepted |
2010-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation work is dealing with the problems of Internet marketing which belongs to the most important tools in the process of communication nowadays. The contemporary Internet marketing branded Hamanek belonging to the Hamé company s.r.o. is described evaluated and afterwards compared to the competitive market in this thesis. The goal hear is to create the inovation project for more effective Internet presentation which will influence in the best way the competitiveness, the rise of selling Hamanek products as well the position of the firm on the market place. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15185
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account