Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o. |
Autor: |
Býčková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s.r.o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12680
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15185
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet