Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s.r.o. |
Author: |
Býčková, Kateřina
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s.r.o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12680
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
15185
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account