Internetový marketing
Show full item record
No preview available
Title:
|
Internetový marketing |
Author: |
Malina, Pavel
|
Advisor: |
Oplatková, Zuzana
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům, zejména pro potřeby malých a středních firem nebo živnostníků. Předmětem jejího zájmu je tedy především popsat metody, jak pomocí internetového marketingu zajistit spokojenost stávajících zákazníků a získat zákazníky nové. Cílem této práce pak je, aby po jejím přečtení byl běžný uživatel internetu, například majitel malé firmy, schopen zavést získané poznatky do praxe, získat nové zákazníky a zvýšit své prodeje a zisky. Práce se zaměřuje z hlediska marketingu především na webové stránky, internetovou reklamu, optimalizace pro vyhledávače (SEO), webovou analýzu a sociální sítě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12149
|
Date:
|
2010-06-08 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Discipline:
|
Informační technologie |
Grade for thesis and defense:
|
B
16461
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account