Internetový marketing

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetový marketing

Show full item record

No preview available
Title: Internetový marketing
Author: Malina, Pavel
Advisor: Oplatková, Zuzana
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům, zejména pro potřeby malých a středních firem nebo živnostníků. Předmětem jejího zájmu je tedy především popsat metody, jak pomocí internetového marketingu zajistit spokojenost stávajících zákazníků a získat zákazníky nové. Cílem této práce pak je, aby po jejím přečtení byl běžný uživatel internetu, například majitel malé firmy, schopen zavést získané poznatky do praxe, získat nové zákazníky a zvýšit své prodeje a zisky. Práce se zaměřuje z hlediska marketingu především na webové stránky, internetovou reklamu, optimalizace pro vyhledávače (SEO), webovou analýzu a sociální sítě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12149
Date: 2010-06-08
Availability: Bez omezení
Department: Ústav automatizace a řídicí techniky
Discipline: Informační technologie
Grade for thesis and defense: B 16461


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
malina_2010_dp.pdf 4.052Mb PDF View/Open
malina_2010_vp.doc 291Kb Microsoft Word View/Open
malina_2010_op.pdf 91.38Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account