Internetový marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internetový marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internetový marketing
Autor: Malina, Pavel
Vedoucí: Oplatková, Zuzana
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům, zejména pro potřeby malých a středních firem nebo živnostníků. Předmětem jejího zájmu je tedy především popsat metody, jak pomocí internetového marketingu zajistit spokojenost stávajících zákazníků a získat zákazníky nové. Cílem této práce pak je, aby po jejím přečtení byl běžný uživatel internetu, například majitel malé firmy, schopen zavést získané poznatky do praxe, získat nové zákazníky a zvýšit své prodeje a zisky. Práce se zaměřuje z hlediska marketingu především na webové stránky, internetovou reklamu, optimalizace pro vyhledávače (SEO), webovou analýzu a sociální sítě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12149
Datum: 2010-06-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky
Studijní obor: Informační technologie
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 16461


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
malina_2010_dp.pdf 4.052Mb PDF Zobrazit/otevřít
malina_2010_vp.doc 291Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
malina_2010_op.pdf 91.38Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet