Internetový marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Internetový marketing |
Autor: |
Malina, Pavel
|
Vedoucí: |
Oplatková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům, zejména pro potřeby malých a středních firem nebo živnostníků. Předmětem jejího zájmu je tedy především popsat metody, jak pomocí internetového marketingu zajistit spokojenost stávajících zákazníků a získat zákazníky nové. Cílem této práce pak je, aby po jejím přečtení byl běžný uživatel internetu, například majitel malé firmy, schopen zavést získané poznatky do praxe, získat nové zákazníky a zvýšit své prodeje a zisky. Práce se zaměřuje z hlediska marketingu především na webové stránky, internetovou reklamu, optimalizace pro vyhledávače (SEO), webovou analýzu a sociální sítě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12149
|
Datum:
|
2010-06-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
16461
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet