Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY
Author: Jehlička, Šimon
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení vztahu se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM. Hlavním záměrem je zefektivnění práce s informacemi a sběru dat o zákaznících, což je základním krokem pro kvalitní segmentaci. V teoretické části této práce jsem se snažil zaměřit na popis problematiky CRM a segmentace zákazníků. Tato část slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části jsem nejprve představil společnost X-Y,s.r.o., zmapoval prostředí, ve kterém společnost působí, a posléze jsem analyzoval její CRM. V projektové části jsem navrhl řešení ke zlepšení vztahu se zákazníkem ve společnosti X-Y, s.r.o. Návrh obsahuje novou segmentaci zákazníků a komunikaci s nimi. Dále jsem navrhl několik alternativ nového vedení databáze zákazníků, z kterých jsem vybral dle svého mínění tu nejvhodnější. Na závěr projektové části jsem provedl nákladovou a rizikovou analýzu, kde jsem shrnul předpokládané náklady a možná rizika, která by mohla nastat. Celá práce je zakončena závěrem, kde jsou shrnuty všechny výsledky práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11904
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 14757


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jehlička_2010_dp.pdf 2.393Mb PDF View/Open
jehlička_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
jehlička_2010_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account