Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Jehlička, Šimon
dc.date.accessioned 2010-07-19T04:48:17Z
dc.date.available 2010-07-19T04:48:17Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11904
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení vztahu se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM. Hlavním záměrem je zefektivnění práce s informacemi a sběru dat o zákaznících, což je základním krokem pro kvalitní segmentaci. V teoretické části této práce jsem se snažil zaměřit na popis problematiky CRM a segmentace zákazníků. Tato část slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části jsem nejprve představil společnost X-Y,s.r.o., zmapoval prostředí, ve kterém společnost působí, a posléze jsem analyzoval její CRM. V projektové části jsem navrhl řešení ke zlepšení vztahu se zákazníkem ve společnosti X-Y, s.r.o. Návrh obsahuje novou segmentaci zákazníků a komunikaci s nimi. Dále jsem navrhl několik alternativ nového vedení databáze zákazníků, z kterých jsem vybral dle svého mínění tu nejvhodnější. Na závěr projektové části jsem provedl nákladovou a rizikovou analýzu, kde jsem shrnul předpokládané náklady a možná rizika, která by mohla nastat. Celá práce je zakončena závěrem, kde jsou shrnuty všechny výsledky práce. cs
dc.format 102 cs
dc.format.extent 2509245 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject databáze cs
dc.subject hodnota zákazníka cs
dc.subject CRM systém cs
dc.subject vztah se zákazníkem cs
dc.subject sběr dat cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer segmentation en
dc.subject database en
dc.subject datamining en
dc.subject customer relationship en
dc.subject value of customer en
dc.subject CRM system en
dc.title Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY cs
dc.title.alternative Project of improvement of customer relationship by implication of CRM parts in company XY en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The master thesis is aimed on improvement of customer relationship by implication of CRM parts. The main goal of the project is efficient work whit information and customer data collection. In theoretic part I tried to focus on description of CRM problematic and customer segmentation. This part of thesis serves as a base of knowledge practice part. In analytic part I introduced company X-Y inc., describe environment in which carry business, and then I analyzed CRM in company. In project part of the thesis I designed solution for improvement of customer relationship in company X-Y inc. Design is including new form of customers segmentation and commu-nication whit them. Then I describe an alternative ways of customer's database and choose the best solution for company. In the end of the thesis I made a summary of assets and risk and cost analyze. Whole thesis is ending by conclusion, where I resumed all results of the-sis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14757
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
jehlička_2010_dp.pdf 2.393Mb PDF View/Open
jehlička_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
jehlička_2010_op.doc 69Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account