Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Jehlička, Šimon
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T04:48:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T04:48:17Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11904
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení vztahu se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM. Hlavním záměrem je zefektivnění práce s informacemi a sběru dat o zákaznících, což je základním krokem pro kvalitní segmentaci. V teoretické části této práce jsem se snažil zaměřit na popis problematiky CRM a segmentace zákazníků. Tato část slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části jsem nejprve představil společnost X-Y,s.r.o., zmapoval prostředí, ve kterém společnost působí, a posléze jsem analyzoval její CRM. V projektové části jsem navrhl řešení ke zlepšení vztahu se zákazníkem ve společnosti X-Y, s.r.o. Návrh obsahuje novou segmentaci zákazníků a komunikaci s nimi. Dále jsem navrhl několik alternativ nového vedení databáze zákazníků, z kterých jsem vybral dle svého mínění tu nejvhodnější. Na závěr projektové části jsem provedl nákladovou a rizikovou analýzu, kde jsem shrnul předpokládané náklady a možná rizika, která by mohla nastat. Celá práce je zakončena závěrem, kde jsou shrnuty všechny výsledky práce. |
cs |
dc.format |
102 |
cs |
dc.format.extent |
2509245 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
hodnota zákazníka
|
cs |
dc.subject |
CRM systém
|
cs |
dc.subject |
vztah se zákazníkem
|
cs |
dc.subject |
sběr dat
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.subject |
database
|
en |
dc.subject |
datamining
|
en |
dc.subject |
customer relationship
|
en |
dc.subject |
value of customer
|
en |
dc.subject |
CRM system
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY |
cs |
dc.title.alternative |
Project of improvement of customer relationship by implication of CRM parts in company XY |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is aimed on improvement of customer relationship by implication of CRM parts. The main goal of the project is efficient work whit information and customer data collection. In theoretic part I tried to focus on description of CRM problematic and customer segmentation. This part of thesis serves as a base of knowledge practice part. In analytic part I introduced company X-Y inc., describe environment in which carry business, and then I analyzed CRM in company. In project part of the thesis I designed solution for improvement of customer relationship in company X-Y inc. Design is including new form of customers segmentation and commu-nication whit them. Then I describe an alternative ways of customer's database and choose the best solution for company. In the end of the thesis I made a summary of assets and risk and cost analyze. Whole thesis is ending by conclusion, where I resumed all results of the-sis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14757
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account