Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY |
Autor: |
Jehlička, Šimon
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení vztahu se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM. Hlavním záměrem je zefektivnění práce s informacemi a sběru dat o zákaznících, což je základním krokem pro kvalitní segmentaci. V teoretické části této práce jsem se snažil zaměřit na popis problematiky CRM a segmentace zákazníků. Tato část slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části jsem nejprve představil společnost X-Y,s.r.o., zmapoval prostředí, ve kterém společnost působí, a posléze jsem analyzoval její CRM. V projektové části jsem navrhl řešení ke zlepšení vztahu se zákazníkem ve společnosti X-Y, s.r.o. Návrh obsahuje novou segmentaci zákazníků a komunikaci s nimi. Dále jsem navrhl několik alternativ nového vedení databáze zákazníků, z kterých jsem vybral dle svého mínění tu nejvhodnější. Na závěr projektové části jsem provedl nákladovou a rizikovou analýzu, kde jsem shrnul předpokládané náklady a možná rizika, která by mohla nastat. Celá práce je zakončena závěrem, kde jsou shrnuty všechny výsledky práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11904
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14757
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet