Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Smolová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T00:26:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T00:26:29Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11722
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy interní komunikace společnosti Hudy Sport a následném marketingovém výzkumu mezi zaměstnanci firmy navrhnout opatření a prostředky k jejímu zlepšení. Práce je rozdělená na tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část se zabývá definováním interní komunikace ná-strojů interních PR, firemní kulturou a definováním pojmů hodnoty a postoje. V praktické části se nachází analýza současné situace a praktický marketingový výzkum. V projektové části mé diplomové práce doporučuji řešení vhodná k zavedení do plánu interní komunika-ce a jejího celkového zlepšení. |
cs |
dc.format |
64 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1999042 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
postoje
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internal PR
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
attitudes
|
en |
dc.subject |
swot analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy |
cs |
dc.title.alternative |
The influence of internal forms of PR on values and attitudes of employees towards their company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my graduation theses is on the basis of evaluation and analysis functioning of internal communication in Hudy Sport a.s. and subsequent marketing research on em-ployees propose arragements for its innovation. The study is dividend into free parts, theo-retical, practical and project. The theoretical part deals with essesnce of internal communi-cation, internal PR and its instruments, corporate culture and džine concepts of values and attitudes. In the practical part there is the description of internal communication and practical marketing research. In the project of my graduation theses I recommend some solutions for implemetation and improvement of internal communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13752
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account