Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy |
Author: |
Smolová, Kateřina
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy interní komunikace společnosti Hudy Sport a následném marketingovém výzkumu mezi zaměstnanci firmy navrhnout opatření a prostředky k jejímu zlepšení. Práce je rozdělená na tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část se zabývá definováním interní komunikace ná-strojů interních PR, firemní kulturou a definováním pojmů hodnoty a postoje. V praktické části se nachází analýza současné situace a praktický marketingový výzkum. V projektové části mé diplomové práce doporučuji řešení vhodná k zavedení do plánu interní komunika-ce a jejího celkového zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11722
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
13752
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account