Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy
Author: Smolová, Kateřina
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy interní komunikace společnosti Hudy Sport a následném marketingovém výzkumu mezi zaměstnanci firmy navrhnout opatření a prostředky k jejímu zlepšení. Práce je rozdělená na tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část se zabývá definováním interní komunikace ná-strojů interních PR, firemní kulturou a definováním pojmů hodnoty a postoje. V praktické části se nachází analýza současné situace a praktický marketingový výzkum. V projektové části mé diplomové práce doporučuji řešení vhodná k zavedení do plánu interní komunika-ce a jejího celkového zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11722
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 13752


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
smolová_2010_dp.pdf 1.906Mb PDF View/Open
smolová_2010_vp.pdf 59.58Kb PDF View/Open
smolová_2010_op.pdf 57.21Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account