Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv interních forem PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy
Autor: Smolová, Kateřina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy interní komunikace společnosti Hudy Sport a následném marketingovém výzkumu mezi zaměstnanci firmy navrhnout opatření a prostředky k jejímu zlepšení. Práce je rozdělená na tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část se zabývá definováním interní komunikace ná-strojů interních PR, firemní kulturou a definováním pojmů hodnoty a postoje. V praktické části se nachází analýza současné situace a praktický marketingový výzkum. V projektové části mé diplomové práce doporučuji řešení vhodná k zavedení do plánu interní komunika-ce a jejího celkového zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11722
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 13752


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
smolová_2010_dp.pdf 1.906Mb PDF Zobrazit/otevřít
smolová_2010_vp.pdf 59.58Kb PDF Zobrazit/otevřít
smolová_2010_op.pdf 57.21Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet