Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Hejlová, Dominika
dc.date.accessioned 2010-07-18T22:06:39Z
dc.date.available 2010-07-18T22:06:39Z
dc.date.issued 2010-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11495
dc.description.abstract Práce pojednává o nových formách marketingové komunikace (MK), které v poslední době vznikají jak důsledkem přesyceností společnosti klasickými formami MK, tak vývojem celé společnosti a vlivem nových technologií a médií na společnost. Popisuje hlavní podstatu nových forem MK, kterými jsou e-marketing, mobilní marketing, virální marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing a product placement. Též poukazuje na výhody a nevýhody nových forem MK, na jejich možnosti umístění do ko-munikačního mixu a uvádí příklady jejich využití. V praktické části hodnotí a dle stanove-ných kritérií analyzuje zvolené kampaně využívající k propagaci některé z nových forem MK. cs
dc.format 79 s. cs
dc.format.extent 1626512 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nové formy komunikace cs
dc.subject nová média cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject word of mouth marketing cs
dc.subject product placement cs
dc.subject New forms of communication en
dc.subject new media en
dc.subject e-marketing en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject social network en
dc.subject viral marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject word of mouth marketing en
dc.subject product placement en
dc.title Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu cs
dc.title.alternative New forms of marketing communications and their place in communication mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated This work deals with new forms of marketing communications (MC) that come up in these days because of oversaturation with classic forms of MC, progress on society and impact of new technologies and new medias. It describes main principle of new forms of MC as e-marketing, mobile marketing, viral marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing and product placement. It shows advantages and disadvantages of new forms of MC and theirs placement in communication mix and shows examples of their use. In practical part of the work it rates and analyses chosen compaigns that use on of new forms of MC to their promotion en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13614
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hejlová_2010_bp.pdf 1.551Mb PDF View/Open
hejlová_2010_vp.pdf 56.06Kb PDF View/Open
hejlová_2010_op.pdf 61.94Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account