dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Hejlová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:06:39Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:06:39Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11495
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o nových formách marketingové komunikace (MK), které v poslední době vznikají jak důsledkem přesyceností společnosti klasickými formami MK, tak vývojem celé společnosti a vlivem nových technologií a médií na společnost. Popisuje hlavní podstatu nových forem MK, kterými jsou e-marketing, mobilní marketing, virální marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing a product placement. Též poukazuje na výhody a nevýhody nových forem MK, na jejich možnosti umístění do ko-munikačního mixu a uvádí příklady jejich využití. V praktické části hodnotí a dle stanove-ných kritérií analyzuje zvolené kampaně využívající k propagaci některé z nových forem MK. |
cs |
dc.format |
79 s. |
cs |
dc.format.extent |
1626512 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nové formy komunikace
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
New forms of communication
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
social network
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
word of mouth marketing
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.title |
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu |
cs |
dc.title.alternative |
New forms of marketing communications and their place in communication mix |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with new forms of marketing communications (MC) that come up in these days because of oversaturation with classic forms of MC, progress on society and impact of new technologies and new medias. It describes main principle of new forms of MC as e-marketing, mobile marketing, viral marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing and product placement. It shows advantages and disadvantages of new forms of MC and theirs placement in communication mix and shows examples of their use. In practical part of the work it rates and analyses chosen compaigns that use on of new forms of MC to their promotion |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13614
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|