Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

Show full item record

No preview available
Title: Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
Author: Hejlová, Dominika
Advisor: Vysekalová, Jitka
Abstract: Práce pojednává o nových formách marketingové komunikace (MK), které v poslední době vznikají jak důsledkem přesyceností společnosti klasickými formami MK, tak vývojem celé společnosti a vlivem nových technologií a médií na společnost. Popisuje hlavní podstatu nových forem MK, kterými jsou e-marketing, mobilní marketing, virální marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing a product placement. Též poukazuje na výhody a nevýhody nových forem MK, na jejich možnosti umístění do ko-munikačního mixu a uvádí příklady jejich využití. V praktické části hodnotí a dle stanove-ných kritérií analyzuje zvolené kampaně využívající k propagaci některé z nových forem MK.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11495
Date: 2010-05-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13614


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hejlová_2010_bp.pdf 1.551Mb PDF View/Open
hejlová_2010_vp.pdf 56.06Kb PDF View/Open
hejlová_2010_op.pdf 61.94Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account