Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu |
Author: |
Hejlová, Dominika
|
Advisor: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstract:
|
Práce pojednává o nových formách marketingové komunikace (MK), které v poslední době vznikají jak důsledkem přesyceností společnosti klasickými formami MK, tak vývojem celé společnosti a vlivem nových technologií a médií na společnost. Popisuje hlavní podstatu nových forem MK, kterými jsou e-marketing, mobilní marketing, virální marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing a product placement. Též poukazuje na výhody a nevýhody nových forem MK, na jejich možnosti umístění do ko-munikačního mixu a uvádí příklady jejich využití. V praktické části hodnotí a dle stanove-ných kritérií analyzuje zvolené kampaně využívající k propagaci některé z nových forem MK. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11495
|
Date:
|
2010-05-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13614
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account