Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Vacula, Marcel
dc.date.accessioned 2010-07-18T18:55:08Z
dc.date.available 2010-07-18T18:55:08Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11471
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza dosavadního marketingového mixu firmy Funny Sport a návrh mixu nového. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách malého podniku Funny Sport s.r.o. V první části jsou rozpracována teoretická východiska týkající se marketingového strategického plánování a marketingového mixu. Využity jsou konkrétní metody k sestavení situační analýzy. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu - tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizovaná a popsaná činnost zmíněného podniku. Vypracována a analyzována je stávající situační analýza a složení stávajícího marketingového mixu. Kriticky je přitom pohlíženo na současný stav s ohledem na možná a navrhovaná zlepšení. cs
dc.format 59 s., 11 s obr. příloh cs
dc.format.extent 4563261 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject situation analysis en
dc.title Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace cs
dc.title.alternative Marketing mix of company Funny Sport with an accent to marketing communication. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is an analysis of current marketing mix of company Funny Sport and proposal of a new mix. Bachelor thesis is worked out under conditions of a small company Funny Sport Ltd. In the very first part there are theoretical data elaborated relating to marketing strategic planning and marketing mix. Particular methods are used to set situation analysis. Furthermore, there are individual parts of marketing mix analysed - so called 4Ps (product, price, place, and promotions). In the second practical part, there is characterized and described work of above mentioned company. A current situation analysis is analysed and eloborated as well as composition of existing marketing mix. Critical point of view is applied on "status quo'q with regards to possible and proposed modification en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13696
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vacula_2010_bp.pdfBlocked 4.351Mb PDF View/Open
vacula_2010_vp.pdf 54.27Kb PDF View/Open
vacula_2010_op.pdf 58.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account