Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Vacula, Marcel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T18:55:08Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T18:55:08Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11471
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza dosavadního marketingového mixu firmy Funny Sport a návrh mixu nového. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách malého podniku Funny Sport s.r.o. V první části jsou rozpracována teoretická východiska týkající se marketingového strategického plánování a marketingového mixu. Využity jsou konkrétní metody k sestavení situační analýzy. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu - tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizovaná a popsaná činnost zmíněného podniku. Vypracována a analyzována je stávající situační analýza a složení stávajícího marketingového mixu. Kriticky je přitom pohlíženo na současný stav s ohledem na možná a navrhovaná zlepšení. |
cs |
dc.format |
59 s., 11 s obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4563261 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing mix of company Funny Sport with an accent to marketing communication. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is an analysis of current marketing mix of company Funny Sport and proposal of a new mix. Bachelor thesis is worked out under conditions of a small company Funny Sport Ltd. In the very first part there are theoretical data elaborated relating to marketing strategic planning and marketing mix. Particular methods are used to set situation analysis. Furthermore, there are individual parts of marketing mix analysed - so called 4Ps (product, price, place, and promotions). In the second practical part, there is characterized and described work of above mentioned company. A current situation analysis is analysed and eloborated as well as composition of existing marketing mix. Critical point of view is applied on "status quo'q with regards to possible and proposed modification |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13696
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account