Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace |
Author: |
Vacula, Marcel
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza dosavadního marketingového mixu firmy Funny Sport a návrh mixu nového. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách malého podniku Funny Sport s.r.o. V první části jsou rozpracována teoretická východiska týkající se marketingového strategického plánování a marketingového mixu. Využity jsou konkrétní metody k sestavení situační analýzy. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu - tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizovaná a popsaná činnost zmíněného podniku. Vypracována a analyzována je stávající situační analýza a složení stávajícího marketingového mixu. Kriticky je přitom pohlíženo na současný stav s ohledem na možná a navrhovaná zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11471
|
Date:
|
2010-05-03 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13696
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account