Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix firmy Funny Sport s akcentem na marketingové komunikace |
Autor: |
Vacula, Marcel
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza dosavadního marketingového mixu firmy Funny Sport a návrh mixu nového. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách malého podniku Funny Sport s.r.o. V první části jsou rozpracována teoretická východiska týkající se marketingového strategického plánování a marketingového mixu. Využity jsou konkrétní metody k sestavení situační analýzy. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingového mixu - tzv. 4 P (produkt, cena, distribuce a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizovaná a popsaná činnost zmíněného podniku. Vypracována a analyzována je stávající situační analýza a složení stávajícího marketingového mixu. Kriticky je přitom pohlíženo na současný stav s ohledem na možná a navrhovaná zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11471
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13696
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet