DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh |
Author: |
Ježík, Jan
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Práce shrnuje základní specifika marketingu a komunikace na trhu s kávou. Obsahuje základní data o českém trhu s touto komoditou a popisuje aktuální stav marketingového mixu a komunikačního mixu značky Dersut. V projektové části se pokouší navrhnout nové marketingové a komunikační prvky, které by při nízkých nákladech přinesly zvýšení povědomí o značce Dersut i nárůst prodejů kávy této značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1128
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
2765
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account