DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh
Autor: Ježík, Jan
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce shrnuje základní specifika marketingu a komunikace na trhu s kávou. Obsahuje základní data o českém trhu s touto komoditou a popisuje aktuální stav marketingového mixu a komunikačního mixu značky Dersut. V projektové části se pokouší navrhnout nové marketingové a komunikační prvky, které by při nízkých nákladech přinesly zvýšení povědomí o značce Dersut i nárůst prodejů kávy této značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1128
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2765


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ježík_2006_dp.pdf 1.951Mb PDF Zobrazit/otevřít
ježík_2006_vp.doc 73Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ježík_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet