DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh |
Autor: |
Ježík, Jan
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Práce shrnuje základní specifika marketingu a komunikace na trhu s kávou. Obsahuje základní data o českém trhu s touto komoditou a popisuje aktuální stav marketingového mixu a komunikačního mixu značky Dersut. V projektové části se pokouší navrhnout nové marketingové a komunikační prvky, které by při nízkých nákladech přinesly zvýšení povědomí o značce Dersut i nárůst prodejů kávy této značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1128
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2765
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet