DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Ježík, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:18:30Z
dc.date.available 2010-07-13T16:18:30Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1128
dc.description.abstract Práce shrnuje základní specifika marketingu a komunikace na trhu s kávou. Obsahuje základní data o českém trhu s touto komoditou a popisuje aktuální stav marketingového mixu a komunikačního mixu značky Dersut. V projektové části se pokouší navrhnout nové marketingové a komunikační prvky, které by při nízkých nákladech přinesly zvýšení povědomí o značce Dersut i nárůst prodejů kávy této značky. cs
dc.format 77 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2045808 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject káva cs
dc.subject zrnková káva cs
dc.subject instantní káva cs
dc.subject spotřeba kávy cs
dc.subject historie kávy cs
dc.subject zpracování kávy cs
dc.subject trh s kávou cs
dc.subject Dersut cs
dc.subject HoReCa cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject jedinečný prodejní argument cs
dc.subject USP cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject cena cs
dc.subject Coffee en
dc.subject bean coffee en
dc.subject instant coffee en
dc.subject coffee consumption en
dc.subject history of coffee en
dc.subject coffee processing en
dc.subject coffee market en
dc.subject Dersut en
dc.subject HoReCa en
dc.subject SWOT en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject Unique Selling Proposition en
dc.subject USP en
dc.subject distribution en
dc.subject price en
dc.title DERSTU marketingová a komunikační specifika zavedení nové značky na český trh cs
dc.title.alternative DERSTU - marketing and communication points about the introduction of a new brand on the Czech market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2006-06-05
dc.description.abstract-translated The thesis resumes basic points of marketing and communication on the coffee market. It includes information about the Czech market with this commodity and describes the actual situation of the marketing mix as well as the communication mix of the Dersut company. In the project part it tries to propose some new marketing and communication elements, which would bring better cognizance of the Dersut company and would also increase the sale of coffee of this brand. All of this at the lowest possible costs. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2765
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
ježík_2006_dp.pdf 1.951Mb PDF View/Open
ježík_2006_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
ježík_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account