Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.
Author: Brunclíková, Hana
Advisor: Komín, Bohuslav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou akcí, s názvem "Domácí veletrh", na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy spojené s podnikáním B2B, podporou prodeje, veletrhy a event marketingem. V praktické části je provedena analýza historie pořádání konkrétní akce, popsána příprava organizování akce a zanalyzována její úspěšnost. Na základě výsledků písemného dotazování návštěvníků je stanoveno doporučení pro pořádání následujícího, již XVI. ročníku "Domácího veletrhu 2010", vedoucí k větší efektivnosti prodeje zboží a spokojenosti návštěvníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11149
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 13552


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
brunclíková_2010_bp.pdf 4.734Mb PDF View/Open
brunclíková_2010_vp.pdf 827.4Kb PDF View/Open
brunclíková_2010_op.pdf 350.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account