dc.contributor.advisor |
Komín, Bohuslav
|
|
dc.contributor.author |
Brunclíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T12:53:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T12:53:02Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11149
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou akcí, s názvem "Domácí veletrh", na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy spojené s podnikáním B2B, podporou prodeje, veletrhy a event marketingem. V praktické části je provedena analýza historie pořádání konkrétní akce, popsána příprava organizování akce a zanalyzována její úspěšnost. Na základě výsledků písemného dotazování návštěvníků je stanoveno doporučení pro pořádání následujícího, již XVI. ročníku "Domácího veletrhu 2010", vedoucí k větší efektivnosti prodeje zboží a spokojenosti návštěvníků. |
cs |
dc.format |
80 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4964635 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
průmyslový marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
výstavy
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
industrial marketing
|
en |
dc.subject |
communications mix
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
trade fairs
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing events to promote sales of HP TRONIC Zlín, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-01-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis deals with the marketing of events, titled "Home Fair", to promote sales of HP TRONIC Zlín, Ltd. The theoretical part contains the basic concepts related to business B2B, sales promotion, trade fairs and event marketing. The practical part is to analyze the history of the organization of specific events, described the organization of training events and analyzed its success. Based on the results of a written inquiries visitors provided the following recommendations for the organization already XVI. edition of "Home fair 2 010", leading to more efficient sales of goods and satisfaction of visitors. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13552
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|