Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komín, Bohuslav
dc.contributor.author Brunclíková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-18T12:53:02Z
dc.date.available 2010-07-18T12:53:02Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11149
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou akcí, s názvem "Domácí veletrh", na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy spojené s podnikáním B2B, podporou prodeje, veletrhy a event marketingem. V praktické části je provedena analýza historie pořádání konkrétní akce, popsána příprava organizování akce a zanalyzována její úspěšnost. Na základě výsledků písemného dotazování návštěvníků je stanoveno doporučení pro pořádání následujícího, již XVI. ročníku "Domácího veletrhu 2010", vedoucí k větší efektivnosti prodeje zboží a spokojenosti návštěvníků. cs
dc.format 80 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4964635 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject průmyslový marketing cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject veletrhy cs
dc.subject výstavy cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject industrial marketing en
dc.subject communications mix en
dc.subject sales promotion en
dc.subject trade fairs en
dc.subject exhibitions en
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing events to promote sales of HP TRONIC Zlín, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2010-01-11
dc.description.abstract-translated Thesis deals with the marketing of events, titled "Home Fair", to promote sales of HP TRONIC Zlín, Ltd. The theoretical part contains the basic concepts related to business B2B, sales promotion, trade fairs and event marketing. The practical part is to analyze the history of the organization of specific events, described the organization of training events and analyzed its success. Based on the results of a written inquiries visitors provided the following recommendations for the organization already XVI. edition of "Home fair 2 010", leading to more efficient sales of goods and satisfaction of visitors. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13552
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
brunclíková_2010_bp.pdf 4.734Mb PDF View/Open
brunclíková_2010_vp.pdf 827.4Kb PDF View/Open
brunclíková_2010_op.pdf 350.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account