Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.
Autor: Brunclíková, Hana
Vedoucí: Komín, Bohuslav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou akcí, s názvem "Domácí veletrh", na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy spojené s podnikáním B2B, podporou prodeje, veletrhy a event marketingem. V praktické části je provedena analýza historie pořádání konkrétní akce, popsána příprava organizování akce a zanalyzována její úspěšnost. Na základě výsledků písemného dotazování návštěvníků je stanoveno doporučení pro pořádání následujícího, již XVI. ročníku "Domácího veletrhu 2010", vedoucí k větší efektivnosti prodeje zboží a spokojenosti návštěvníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11149
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13552


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
brunclíková_2010_bp.pdf 4.734Mb PDF Zobrazit/otevřít
brunclíková_2010_vp.pdf 827.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
brunclíková_2010_op.pdf 350.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet