Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové akce na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. |
Autor: |
Brunclíková, Hana
|
Vedoucí: |
Komín, Bohuslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou akcí, s názvem "Domácí veletrh", na podporu prodeje firmy HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy spojené s podnikáním B2B, podporou prodeje, veletrhy a event marketingem. V praktické části je provedena analýza historie pořádání konkrétní akce, popsána příprava organizování akce a zanalyzována její úspěšnost. Na základě výsledků písemného dotazování návštěvníků je stanoveno doporučení pro pořádání následujícího, již XVI. ročníku "Domácího veletrhu 2010", vedoucí k větší efektivnosti prodeje zboží a spokojenosti návštěvníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11149
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13552
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet