dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Valenta, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T12:45:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T12:45:31Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11135
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin, následně vytvořením profilu jednotlivých segmentů. Na základě zjištěných informací o firmě je vytvořen návrh marketingové strategie firmy. Práce se věnuje české firmě Mad Max Sportswear Company s.r.o., která se zabývá dovozem, výrobou a prodejem zboží především pro kulturistiku a fitness, s důrazem na oblečení a exkluzivní značky švédského výrobce Gasp a Better Bodies. Analýza je provedena s využitím dotazování cílových skupin a managementu firmy. Je zohledněno vnímání prodávaných značek firmy na spotřebitelském trhu, které je zpra-cováno pomocí sémantického diferenciálu. S využitím zjištěných informací a porovnáním zjištěných výsledků sémantického diferenciálu jsou identifikovány rozdíly mezi vnímáním značky. Jsou formulovány východiska pro návrh strategie. Jsou identifikovány cílové skupiny, vytvořeny profily segmentů a je navržena vhodná marketingová strategie, včetně návrhu komunikaci s těmito segmenty. |
cs |
dc.format |
76 s., 22 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6357667 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
profily segmentů
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
segmentační výzkum
|
cs |
dc.subject |
sémantický diferenciál
|
cs |
dc.subject |
kulturistické oblečení
|
cs |
dc.subject |
fitness oblečení
|
cs |
dc.subject |
Gasp
|
cs |
dc.subject |
Better Bodies
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
profiles of segments
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
segmentation research
|
en |
dc.subject |
semantic differential
|
en |
dc.subject |
bodybuilding clothes
|
en |
dc.subject |
fitness apparel
|
en |
dc.subject |
Gasp
|
en |
dc.subject |
Better Bodies
|
en |
dc.title |
Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Identification of objective groups, forming of the segment's forms and project of firm's strategy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hradiská, Elena |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
his Diploma work deals with the identification of target groups, then creating a profile of each segment. Based on the information about the company is to design a firm's marketing strategy. Work deals with a Czech company Mad Max Sportswear Company s.r.o., which deals with the import, manufacture and sale of goods primarily for the bodybuilding and fitness, with an emphasis on clothing and exclusive brands of Swedish manufacturer Gasp and Better Bodies. The analysis is conducted using interviews focus groups and management of the com-pany. It reflected the perception of brands sold by company in the consumer market, which is processed using the semantic differential. Using the information collected and identified by comparing the results of the semantic differential are identified differences between the perception of the brand. They formulated the basis for a strategy. There are identified target groups, create profiles, segments and appropriate marketing strategies proposed, including the design of communication with these segments. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17087
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|