Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy
Author: Valenta, Pavel
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin, následně vytvořením profilu jednotlivých segmentů. Na základě zjištěných informací o firmě je vytvořen návrh marketingové strategie firmy. Práce se věnuje české firmě Mad Max Sportswear Company s.r.o., která se zabývá dovozem, výrobou a prodejem zboží především pro kulturistiku a fitness, s důrazem na oblečení a exkluzivní značky švédského výrobce Gasp a Better Bodies. Analýza je provedena s využitím dotazování cílových skupin a managementu firmy. Je zohledněno vnímání prodávaných značek firmy na spotřebitelském trhu, které je zpra-cováno pomocí sémantického diferenciálu. S využitím zjištěných informací a porovnáním zjištěných výsledků sémantického diferenciálu jsou identifikovány rozdíly mezi vnímáním značky. Jsou formulovány východiska pro návrh strategie. Jsou identifikovány cílové skupiny, vytvořeny profily segmentů a je navržena vhodná marketingová strategie, včetně návrhu komunikaci s těmito segmenty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11135
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 17087


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
valenta_2010_dp.pdf 6.063Mb PDF View/Open
valenta_2010_vp.pdf 55.21Kb PDF View/Open
valenta_2010_op.pdf 65.04Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account