Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy |
Autor: |
Valenta, Pavel
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin, následně vytvořením profilu jednotlivých segmentů. Na základě zjištěných informací o firmě je vytvořen návrh marketingové strategie firmy. Práce se věnuje české firmě Mad Max Sportswear Company s.r.o., která se zabývá dovozem, výrobou a prodejem zboží především pro kulturistiku a fitness, s důrazem na oblečení a exkluzivní značky švédského výrobce Gasp a Better Bodies. Analýza je provedena s využitím dotazování cílových skupin a managementu firmy. Je zohledněno vnímání prodávaných značek firmy na spotřebitelském trhu, které je zpra-cováno pomocí sémantického diferenciálu. S využitím zjištěných informací a porovnáním zjištěných výsledků sémantického diferenciálu jsou identifikovány rozdíly mezi vnímáním značky. Jsou formulovány východiska pro návrh strategie. Jsou identifikovány cílové skupiny, vytvořeny profily segmentů a je navržena vhodná marketingová strategie, včetně návrhu komunikaci s těmito segmenty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11135
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17087
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet