Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy
Autor: Valenta, Pavel
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin, následně vytvořením profilu jednotlivých segmentů. Na základě zjištěných informací o firmě je vytvořen návrh marketingové strategie firmy. Práce se věnuje české firmě Mad Max Sportswear Company s.r.o., která se zabývá dovozem, výrobou a prodejem zboží především pro kulturistiku a fitness, s důrazem na oblečení a exkluzivní značky švédského výrobce Gasp a Better Bodies. Analýza je provedena s využitím dotazování cílových skupin a managementu firmy. Je zohledněno vnímání prodávaných značek firmy na spotřebitelském trhu, které je zpra-cováno pomocí sémantického diferenciálu. S využitím zjištěných informací a porovnáním zjištěných výsledků sémantického diferenciálu jsou identifikovány rozdíly mezi vnímáním značky. Jsou formulovány východiska pro návrh strategie. Jsou identifikovány cílové skupiny, vytvořeny profily segmentů a je navržena vhodná marketingová strategie, včetně návrhu komunikaci s těmito segmenty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11135
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17087


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
valenta_2010_dp.pdf 6.063Mb PDF Zobrazit/otevřít
valenta_2010_vp.pdf 55.21Kb PDF Zobrazit/otevřít
valenta_2010_op.pdf 65.04Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet