Komunikační strategie nového zákaznického časopisu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie nového zákaznického časopisu |
Author: |
Koutný, Aleš
|
Advisor: |
Gregarová, Magda
|
Abstract:
|
Diplomová práce "Komunikační strategie nového zákaznického časopisu" je zaměřena na problematiku magazínu Žijeme na plný plyn, který je určen zákazníkům regionálních plynárenských společností. Podpořena teoretickým rámcem se diplomová práce zabývá historií a vývojem časopisu a stanovuje hypotézy problematiky zákaznického časopisu. Rozsáhlá a kvalitní analýza v praktické části je stavebním kamenem celé diplomové práce a výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu staví základy pro úspěšné řešení komunikační strategie v projektové části. Dále pak autor uvádí praktické řešení komunikační strategie s přehledem ukázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1106
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2769
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account