Komunikační strategie nového zákaznického časopisu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregarová, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Koutný, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:13:25Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1106
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Komunikační strategie nového zákaznického časopisu" je zaměřena na problematiku magazínu Žijeme na plný plyn, který je určen zákazníkům regionálních plynárenských společností. Podpořena teoretickým rámcem se diplomová práce zabývá historií a vývojem časopisu a stanovuje hypotézy problematiky zákaznického časopisu. Rozsáhlá a kvalitní analýza v praktické části je stavebním kamenem celé diplomové práce a výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu staví základy pro úspěšné řešení komunikační strategie v projektové části. Dále pak autor uvádí praktické řešení komunikační strategie s přehledem ukázek. |
cs |
dc.format |
92 s., 75 s.obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5262294 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036 |
|
dc.subject |
zákaznický časopis
|
cs |
dc.subject |
RWE
|
cs |
dc.subject |
Žijeme na plný plyn
|
cs |
dc.subject |
plynárenská
|
cs |
dc.subject |
Transgas
|
cs |
dc.subject |
client magazine
|
en |
dc.subject |
RWE
|
en |
dc.subject |
Žijeme na plný plyn
|
en |
dc.subject |
gas company
|
en |
dc.subject |
Transgas
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie nového zákaznického časopisu |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of the new client magazine |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis "Communication strategy of the new client magazine" is centred on problems of the magazine "Žijeme na plný plyn", which is designed for clients of the regional gas companies. Being supported by the theoretical frame the thesis is engaged in the history and development of the magazine and it determinates the hypotheses of the problems of a client magazine. The wide and quality analysis in the practical part is a building stone of the whole thesis and the results of the qualitative and quantitative research set the bases for the successful solving of the communication strategy in the project part. Thereinafter the author mentions the practical solutions of the communication strategy with the summary of examples. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2769
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account