Komunikační strategie nového zákaznického časopisu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie nového zákaznického časopisu |
Autor: |
Koutný, Aleš
|
Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce "Komunikační strategie nového zákaznického časopisu" je zaměřena na problematiku magazínu Žijeme na plný plyn, který je určen zákazníkům regionálních plynárenských společností. Podpořena teoretickým rámcem se diplomová práce zabývá historií a vývojem časopisu a stanovuje hypotézy problematiky zákaznického časopisu. Rozsáhlá a kvalitní analýza v praktické části je stavebním kamenem celé diplomové práce a výsledky kvalitativního a kvantitativního výzkumu staví základy pro úspěšné řešení komunikační strategie v projektové části. Dále pak autor uvádí praktické řešení komunikační strategie s přehledem ukázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1106
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2769
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet