dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Koulisianis, Georgios
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T10:29:37Z |
|
dc.date.available |
2014-05-13T23:00:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11037
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je formulovat marketingovou strategii firmy, která umožní firmě zvýšit její tržní podíl na evropském trhu kosmetických obalů vyrobených ze skládačkové lepenky a tak i dosáhnout zvýšení hodnoty firmy. Celá práce je postavená na hypotéze, že atraktivita evropského trhu kosmetických obalů je vysoká a potenciál trhu kosmetických obalů je dostatečný pro úspěšnou realizaci marketingové strategie vedoucí ke zvýšení hodnoty firmy. Pro verifikaci hypotézy byly použity analytické, diagnostické, shrnující a výzkumné metody, a také metody pro formulaci strategie marketingového mixu firmy. Samotné techniky a metody jsou popsány v jednotlivých kapitolách BP. |
cs |
dc.format |
88 s |
cs |
dc.format.extent |
1249978 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
strategické cíle
|
cs |
dc.subject |
analýza vnějšího okolí a vnitřního prostředí
|
cs |
dc.subject |
průzkum spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
generická strategie firmy
|
cs |
dc.subject |
návrh startegie marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
trh obalů pro kosmetiku a výrobky péče o tělo
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
strategic objectives
|
en |
dc.subject |
industry analysis
|
en |
dc.subject |
analysis of competitive advantage
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction survey
|
en |
dc.subject |
generic corporate strategy
|
en |
dc.subject |
proposal strategy of marketing communication
|
en |
dc.subject |
cosmetic folding carton market
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů |
cs |
dc.title.alternative |
Formulation of marketing strategy leading to increase of market share in European cosmetic packaging market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this dissertation is to formulate a strategy which would help a company to increase its market share in the European cosmetic folding carton market. The work is based on the hypothesis that the cosmetic folding carton market is attractive sufficiently and that its potential will enable the company to achieve its objectives and thus help to increase the company value for its stakeholders. To verify the above mentioned hypothesis several methods were used. The methods could be specified as analytical, diagnostic, summarizing and research methods and methods for strategic directions formulation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10664
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|