Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Koulisianis, Georgios
dc.date.accessioned 2010-07-18T10:29:37Z
dc.date.available 2014-05-13T23:00:31Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11037
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je formulovat marketingovou strategii firmy, která umožní firmě zvýšit její tržní podíl na evropském trhu kosmetických obalů vyrobených ze skládačkové lepenky a tak i dosáhnout zvýšení hodnoty firmy. Celá práce je postavená na hypotéze, že atraktivita evropského trhu kosmetických obalů je vysoká a potenciál trhu kosmetických obalů je dostatečný pro úspěšnou realizaci marketingové strategie vedoucí ke zvýšení hodnoty firmy. Pro verifikaci hypotézy byly použity analytické, diagnostické, shrnující a výzkumné metody, a také metody pro formulaci strategie marketingového mixu firmy. Samotné techniky a metody jsou popsány v jednotlivých kapitolách BP. cs
dc.format 88 s cs
dc.format.extent 1249978 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject strategické cíle cs
dc.subject analýza vnějšího okolí a vnitřního prostředí cs
dc.subject průzkum spokojenosti zákazníků cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject generická strategie firmy cs
dc.subject návrh startegie marketingové komunikace cs
dc.subject trh obalů pro kosmetiku a výrobky péče o tělo cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject strategic objectives en
dc.subject industry analysis en
dc.subject analysis of competitive advantage en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject customer satisfaction survey en
dc.subject generic corporate strategy en
dc.subject proposal strategy of marketing communication en
dc.subject cosmetic folding carton market en
dc.title Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů cs
dc.title.alternative Formulation of marketing strategy leading to increase of market share in European cosmetic packaging market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this dissertation is to formulate a strategy which would help a company to increase its market share in the European cosmetic folding carton market. The work is based on the hypothesis that the cosmetic folding carton market is attractive sufficiently and that its potential will enable the company to achieve its objectives and thus help to increase the company value for its stakeholders. To verify the above mentioned hypothesis several methods were used. The methods could be specified as analytical, diagnostic, summarizing and research methods and methods for strategic directions formulation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10664
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
koulisianis_2009_bp.pdfBlocked 1.192Mb PDF View/Open
koulisianis_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
koulisianis_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account