Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů |
Author: |
Koulisianis, Georgios
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem mé bakalářské práce je formulovat marketingovou strategii firmy, která umožní firmě zvýšit její tržní podíl na evropském trhu kosmetických obalů vyrobených ze skládačkové lepenky a tak i dosáhnout zvýšení hodnoty firmy. Celá práce je postavená na hypotéze, že atraktivita evropského trhu kosmetických obalů je vysoká a potenciál trhu kosmetických obalů je dostatečný pro úspěšnou realizaci marketingové strategie vedoucí ke zvýšení hodnoty firmy. Pro verifikaci hypotézy byly použity analytické, diagnostické, shrnující a výzkumné metody, a také metody pro formulaci strategie marketingového mixu firmy. Samotné techniky a metody jsou popsány v jednotlivých kapitolách BP. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11037
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10664
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account