Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů
Author: Koulisianis, Georgios
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem mé bakalářské práce je formulovat marketingovou strategii firmy, která umožní firmě zvýšit její tržní podíl na evropském trhu kosmetických obalů vyrobených ze skládačkové lepenky a tak i dosáhnout zvýšení hodnoty firmy. Celá práce je postavená na hypotéze, že atraktivita evropského trhu kosmetických obalů je vysoká a potenciál trhu kosmetických obalů je dostatečný pro úspěšnou realizaci marketingové strategie vedoucí ke zvýšení hodnoty firmy. Pro verifikaci hypotézy byly použity analytické, diagnostické, shrnující a výzkumné metody, a také metody pro formulaci strategie marketingového mixu firmy. Samotné techniky a metody jsou popsány v jednotlivých kapitolách BP.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11037
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10664


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
koulisianis_2009_bp.pdfBlocked 1.192Mb PDF
koulisianis_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
koulisianis_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account