Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů
Autor: Koulisianis, Georgios
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je formulovat marketingovou strategii firmy, která umožní firmě zvýšit její tržní podíl na evropském trhu kosmetických obalů vyrobených ze skládačkové lepenky a tak i dosáhnout zvýšení hodnoty firmy. Celá práce je postavená na hypotéze, že atraktivita evropského trhu kosmetických obalů je vysoká a potenciál trhu kosmetických obalů je dostatečný pro úspěšnou realizaci marketingové strategie vedoucí ke zvýšení hodnoty firmy. Pro verifikaci hypotézy byly použity analytické, diagnostické, shrnující a výzkumné metody, a také metody pro formulaci strategie marketingového mixu firmy. Samotné techniky a metody jsou popsány v jednotlivých kapitolách BP.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11037
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10664


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koulisianis_2009_bp.pdfZablokované 1.192Mb PDF
koulisianis_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
koulisianis_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet