Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů |
Autor: |
Koulisianis, Georgios
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce je formulovat marketingovou strategii firmy, která umožní firmě zvýšit její tržní podíl na evropském trhu kosmetických obalů vyrobených ze skládačkové lepenky a tak i dosáhnout zvýšení hodnoty firmy. Celá práce je postavená na hypotéze, že atraktivita evropského trhu kosmetických obalů je vysoká a potenciál trhu kosmetických obalů je dostatečný pro úspěšnou realizaci marketingové strategie vedoucí ke zvýšení hodnoty firmy. Pro verifikaci hypotézy byly použity analytické, diagnostické, shrnující a výzkumné metody, a také metody pro formulaci strategie marketingového mixu firmy. Samotné techniky a metody jsou popsány v jednotlivých kapitolách BP. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11037
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10664
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet