Komplexní využití CRM systému ve vydaatelství časopisů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komplexní využití CRM systému ve vydaatelství časopisů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Mikysková, Dita
dc.date.accessioned 2010-07-18T10:08:05Z
dc.date.available 2014-04-27T23:00:24Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10990
dc.description.abstract Ve své práci detailně analyzuji spokojenost a funkčnost aplikace CRM systému ve vydavatelství časopisů jak z pohledu zadavatelů inzerce, tak i interního přístupu zaměstnanců. V projektové části dále rozpracovávám návrhy řešení, jak lze CRM systém více rozšířit, ale také odstranit nedostatky vyplývající z výzkumu ke spokojenosti interních i externích uživatelů. Do implementace systému byly vloženy nemalé prostředky, proto má společnost velký zájem na jeho maximálním využití v praxi. cs
dc.format 88 s., 9 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 1689044 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2014
dc.subject Řízení vztahu se zákazníkem cs
dc.subject marketing cs
dc.subject efektivnost cs
dc.subject diferenciace cs
dc.subject databáze cs
dc.subject životní hodnota zákazníka cs
dc.subject specifikace cílových skupin cs
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject marketing en
dc.subject effectiveness en
dc.subject intelligence of system/ busi-ness intelligence en
dc.subject customer intelligence en
dc.subject differentiation en
dc.subject data warehouse en
dc.subject customer lifetime value en
dc.subject target group en
dc.subject B2B marketing en
dc.subject quantitative research en
dc.title Komplexní využití CRM systému ve vydaatelství časopisů cs
dc.title.alternative Complex usage of CRM system in publishing house en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated I analyze in detail satisfaction and functionality of CRM system application in publishing house from the customers and internal view in my theses work. Proposed solutions are elaborated in project part how the CRM system can be extended and also how we can supersede all scantiness which we found from the satisfaction research of all users. Into the implementation were placed big amount of money that's why the company has big interest of the maximum usage in practice. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10617
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mikysková_2009_dp.pdfBlocked 1.610Mb PDF View/Open
mikysková_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
mikysková_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account