Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hernandez, Carlos
dc.contributor.author Ševců, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-18T10:04:27Z
dc.date.available 2010-07-18T10:04:27Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10983
dc.description.abstract Na pozadí současné nestabilní situace ve světovém hospodářství a ekonomice Velké Británie, která ovlivňuje trh s potravinami, maloobchody a spotřebitele, se ve své práci zaměřuji na trh cereálních výrobků. Za pomoci ukazatelů nákupního chování, běžně používaných v průzkumu trhu, analyzuji, jak si nejdůležitější britské maloobchodní řetězce a zejména Sainsbury's vedly v prodeji značkových cereálních výrobků a výrobků vlastních značek v roce 2008. Rozborem celé situace a zjištěním problémů navrhuji firmě Sainsbury's, na co by se měla zaměřit a jak změnit strategii, aby dosáhla lepších prodejů v této kategorii. Tato analýza je založená na množství grafů a tabulek obsahujících data společnosti TNS Worldpanel. cs
dc.format 75 s. ,3 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 1290645 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject cereálie cs
dc.subject značka cs
dc.subject vlastní značka cs
dc.subject výrobek cs
dc.subject potraviny cs
dc.subject trh cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject nakupující cs
dc.subject cereals en
dc.subject brand en
dc.subject Private Label en
dc.subject product en
dc.subject grocery en
dc.subject market en
dc.subject retailer en
dc.subject shopper en
dc.title Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc cs
dc.title.alternative Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-05-25
dc.description.abstract-translated Regarding the current unstable economical situation in the world and in the UK which has been affecting the grocery market, the retailers and consumers I focus my thesis on a Cereal category market. With the help of different research measures of consumer purchasing I investigate how the major British retailers and especially Sainsbury's performed in sales of branded and Private Label cereal products in 2008. By examining the situation and find-ing issues I suggest Sainsbury's what to concentrate on and how to change their strategy in order to improve their sales in the category. My analysis is based on various charts and tables containing TNS Worldpanel data. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13095
dc.date.assigned 2009-02-24
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
ševců_2009_bp.pdfBlocked 1.230Mb PDF View/Open
ševců_2009_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
ševců_2009_op.zip 16.66Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account