Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc
Autor: Ševců, Michaela
Vedoucí: Hernandez, Carlos
Abstrakt: Na pozadí současné nestabilní situace ve světovém hospodářství a ekonomice Velké Británie, která ovlivňuje trh s potravinami, maloobchody a spotřebitele, se ve své práci zaměřuji na trh cereálních výrobků. Za pomoci ukazatelů nákupního chování, běžně používaných v průzkumu trhu, analyzuji, jak si nejdůležitější britské maloobchodní řetězce a zejména Sainsbury's vedly v prodeji značkových cereálních výrobků a výrobků vlastních značek v roce 2008. Rozborem celé situace a zjištěním problémů navrhuji firmě Sainsbury's, na co by se měla zaměřit a jak změnit strategii, aby dosáhla lepších prodejů v této kategorii. Tato analýza je založená na množství grafů a tabulek obsahujících data společnosti TNS Worldpanel.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10983
Datum: 2009-04-28
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13095


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ševců_2009_bp.pdfZablokované 1.230Mb PDF
ševců_2009_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ševců_2009_op.zip 16.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet