Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc

Show full item record

No preview available
Title: Sales Performance Analysis of Private Label and Branded Cereal Products in Sainsbury's plc
Author: Ševců, Michaela
Advisor: Hernandez, Carlos
Abstract: Na pozadí současné nestabilní situace ve světovém hospodářství a ekonomice Velké Británie, která ovlivňuje trh s potravinami, maloobchody a spotřebitele, se ve své práci zaměřuji na trh cereálních výrobků. Za pomoci ukazatelů nákupního chování, běžně používaných v průzkumu trhu, analyzuji, jak si nejdůležitější britské maloobchodní řetězce a zejména Sainsbury's vedly v prodeji značkových cereálních výrobků a výrobků vlastních značek v roce 2008. Rozborem celé situace a zjištěním problémů navrhuji firmě Sainsbury's, na co by se měla zaměřit a jak změnit strategii, aby dosáhla lepších prodejů v této kategorii. Tato analýza je založená na množství grafů a tabulek obsahujících data společnosti TNS Worldpanel.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10983
Date: 2009-04-28
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13095


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ševců_2009_bp.pdfBlocked 1.230Mb PDF
ševců_2009_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
ševců_2009_op.zip 16.66Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account